Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

RSS feedRSS feed Dé belangenbehartiger voor Vastgoed- en VvE managers in Nederland
Zoek in de ledenlijst
Alle VGM NL leden

Zoek een event

FRIS Vastgoed Management
Adres Hoogoorddreef 15
Postcode 1101 BA
Plaats Amsterdam
Telefoon 020-3017730
Fax 020-3017729
Email info@frisvgm.nl
Website www.frisvgm.nl
Algemeen
FRIS beheert namens particuliere en institutionele beleggers vastgoed in geheel Nederland - met een concentratie in de Randstad. We beheren ruim 2.000.000 m2 commercieel en maatschappelijk onroerend goed en ruim 5.500 wooneenheden. FRIS Vastgoed Management is gespecialiseerd in het beheer van woningen.

FRIS Vastgoed Management is een onderdeel van FRIS en telt zeven divisies met ruim 70 medewerkers.

Onze zorgvuldig opgebouwde kennis en expertise, in combinatie met het uitgebreide netwerk van vastgoed gerelateerde professionals, staan we volledig ten dienst van onze klanten.


Wat klanten van FRIS kunnen verwachten:

• focus op op maat gesneden diensten en persoonlijke service;
• focus op uw rendement, waardebehoud- en stijging;
• focus op efficiëntie en korte responsetijden.
Specialismen

Woningen beheer

Administratief beheer onroerend goed

FRIS beheert namens particuliere en institutionele beleggers vastgoed in geheel Nederland - met een concentratie in de Randstad. We beheren ruim 2.000.000 m2 commercieel en maatschappelijk onroerend goed en ruim 5.500 wooneenheden. FRIS Vastgoed Management is gespecialiseerd in het beheer van woningen.

• het voeren van de huuradministratie;
• het voeren van de servicekostenadministratie;
• het verzenden van nota’s; voor huur, servicekosten en BTW;
• het controleren van geldstromen, inclusief aanmanen c.q. incasseren, bij wanbetaling;
• het verhogen c.q. indexeren van de huur conform de bepalingen van de huurovereenkomst;
• het namens u afhandelen van alle correspondentie met huurders, overheidsinstanties etc.;
• adequate verslaglegging ten behoeve van rapportage aan u als opdrachtgever.


Technisch beheer

Technisch en bouwkundig beheer:

• het bewaken van de optimale staat van uw objecten en installaties;
• toezicht houden dat uw objecten voldoen aan door overheid gestelde eisen;
• het adviseren c.q. afsluiten van servicecontracten;
• de controle van de serviceaanbieders;
• het afhandelen van storingen en klachten, 24/7;
• het handelend optreden bij calamiteiten;
• het opstellen van het jaarlijks technisch onderhoudsrapport/plan, inclusief kostencalculatie;
• het na goedkeuring van u uitvoeren van het plan;
• verzamelen van offerten en de controle van de bijbehorende facturen;
• toezicht houden op uitvoering werkzaamheden;
• het sleutelbeheer;
• oplevering bij nieuwe en vertrekkende huurders;
• het begeleiden van verbouwingen;
• het bewaken van uw belangen als opdrachtgever;
• regelmatige rapportage aan - en overleg met - u;
• het opstellen van de jaarlijkse afrekening servicekosten.

Commercieel beheer

• het onderhouden van goed contact met de huurders, opdat tijdig kan worden ingespeeld
op eventualiteiten zoals uitbreidingswensen, huuropzeggingen, problemen met medehuurders
etc.;
• het toezicht houden op naleving van verplichtingen zoals vastgelegd in de huurovereenkomsten;
• rendementsoptimalisatie;
• het adviseren van u als opdrachtgever in de meest brede zin;
• het coördineren van verhuuractiviteiten in geval
van leegstand.

VvE beheer

Naast VvE beheer is FRIs gespecialiseerd in:

• renovatiebegeleiding
• splitsingsbegeleiding
• administratief beheer vennootschappen

Laatste Nieuws

De eerste VGM NL Opleidingscheques verzilverd

21-2-2020

Met de start van de VGM NL opleidingsroutes zijn ook de opleidingscheques aan de vertegenwoordigers van onze leden uitgereikt. De eerste cheques zijn inmiddels verzilverd! Op de kenniswebsite van VGM NL vindt u meer informatie en de woorwaarden. Vraag bij uw leidinggevende of deze cheque(s) binnen uw organisatie nog beschikbaar zijn.

Lees meer

Nieuwe modelclausules ROZ tegen ondermijnende activiteiten

20-2-2020

De Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) heeft nieuwe modelclausules gepubliceerd om ondermijnende activiteiten vanuit het gehuurde tegen te gaan. Deze nieuwe ROZ-clausules zijn vanaf heden beschikbaar op de website van de ROZ.

 

De ROZ levert hiermee een bijdrage aan maatregelen tegen het maatschappelijke probleem van ondermijning. Vanwege de toename van ondermijnende activiteiten in de samenleving wil de ROZ aan verhuurders handvatten geven om eerder en beter op te kunnen treden tegen huurders die ondermijnende activiteiten vanuit het gehuurde verrichten.

LEES MEER >>

Lees meer

VGM NL AVG awareness e-training voor VGM NL leden

15-2-2020

VGM NL heeft voor de medewerkers van aangesloten leden een gratis digitale VGM NL Awareness training AVG laten ontwikkelen om zo bij te dragen aan de bewustwording van informatiebeveiliging. De training bestaat uit basisvragen over de AVG en uitleg over termen en begrippen en is voor iedereen goed te volgen. Doordat er voorbeelden uit de praktijk worden gebruikt is de training interessant voor iedereen! In de eerste helft van maart komt de training beschikbaar.

 
Lees meer
498_Banner_mailinglijst.jpg