RSS feedRSS feed Dé belangenbehartiger voor Vastgoed- en VvE managers in Nederland
Zoek in de ledenlijst
Alle VGM NL leden

Zoek een event

J. Bakker Vastgoedbeheer B.V.
Adres Postbus 199
Postcode 6700 AD
Plaats Wageningen
Telefoon 0317-410559
Fax 0317-417338
Email info@j-bakker.nl
Website www.j-bakker.nl
Specialismen

VvE beheer

VvE beheer is een vak op zich, een specialiteit die ertoe doet. Hier treft u een beheerder met ruim veertig jaar ervaring en deskundig personeel. Voor diverse Vereniging van Eigenaars voeren wij het technisch, administratief en financieel VvE beheer. Beschikt u niet over de expertise of de tijd om uw vereniging eenvoudig en zorgvuldig te beheren? Of komt u tijd tekort om alle werkzaamheden met voldoende kwaliteit uit te voeren? Dan is J. Bakker Vastgoedbeheer dé organisatie waar u naar op zoek bent. De diensten die u zoekt verzorgen wij voor uw VvE.

Wij verzorgen met enthousiasme het beheer van zowel de grote, als de kleine VvE’s. Iedere VvE is uniek, om deze reden leveren wij maatwerk geheel naar de wens van de klant. Wij kennen onze klanten en begrijpen dat uw eigendom belangrijk voor u is. Daarom werken wij graag op een persoonlijke, prettige manier met u samen zoals u dit wenst. Ook uw Vereniging van Eigenaars en appartement kunnen wij diverse vve beheer diensten aanbieden, te weten:

•Administratief VvE Beheer
•Bestuurlijk VvE Beheer
•Financieel VvE Beheer
•Technisch VvE Beheer

Zoekt u een professionele beheerder?

•Korte lijnen/Persoonlijk contact
•Mogelijkheid tot meedelen in diverse door ons gesloten raamcontracten (financieel voordeel voor uw VvE) en Geheel onafhankelijk m.b.t. uitvoerende partijen
•Voor elk lid toegang tot het digitale archief van de VvE via ons InfoNet
•Kennis van zaken op bestuurlijk, (financieel-) administratief en technisch gebied (alle medewerkers HBO niveau) en vanuit ons zusterbedrijf, J. Bakker Assurantiën, speciale kennis van verzekeringen (WFT vergunningen)
•Meer dan 40 jaar ervaring in de branche en Aangesloten bij VGM.nl (Vastgoed Management Nederland)

Wilt u ook het VvE beheer uitbesteden?

Wij stemmen graag in een persoonlijk gesprek met u de diverse mogelijkheden op uw wensen af. Na dit gesprek kunnen wij een offerte op maat aan u voorleggen.
Wilt u meer informatie over VvE beheer? neem dan contact op voor een vrijblijvende afspraak.

Wij zijn binnen de volgende plaatsen actief: Wageningen, Bennekom, Ede,Veenendaal, Rhenen, Renkum, Doorwerth, Oosterbeek, Heelsum, Huissen, Nijmegen, Elst, Driel, Heteren, Randwijk, Zetten, Rozendaal, Westervoort, Oosterhout, Wijchen, Beuningen, Apeldoorn, Bemmel, Maarsbergen, Maarn, Driebergen, Zeist, Barneveld, Gelderland, Lent, Lunteren, Utrecht, Scherpenzeel en Arnhem.

Woningen beheer

Bij het verhuren van uw pand of bedrijf komt veel kijken. Voor de meeste eigenaren is het beheer slechts een bijzaak. Voor ons geldt dat niet. J.Bakker Vastgoedbeheer kan het gehele vastgoedbeheer, zowel administratief als technisch, voor u uit handen nemen. Wij leggen ons toe op het professioneel beheren van uw woningportefeuille, zowel voor de grote vastgoedbezitter als voor een eigenaar die tijdelijk zijn woning wil verhuren. Naast het beheer van uw vastgoed bestaat de mogelijkheid om voor u huurders te zoeken om maximale huurinkomsten te genereren.

Vastgoedbeheer met persoonlijk contact

Al het vastgoedbeheer wordt door ons verzorgd. Accuraat, persoonlijk en vertrouwelijk. Uiteraard in overleg met u, want wij vinden het belangrijk dat u als eigenaar op de hoogte gehouden wordt van de zaken die er in uw vastgoed spelen. Persoonlijk contact staat bij ons hoog in het vaandel.

J.Bakker Vastgoedbeheer is aangesloten bij Vastgoed Management Nederland. Als lid van VGM conformeren wij ons aan de gedragscode inzake Integriteit, Transparantie, Vertrouwen, Respect, Objectiviteit, Grenzen, Belangenverstrengeling, Moed, Verantwoordelijkheid en Wet & Regelgeving.

Voor meer informatie of een kennismakingsgesprek kunt u met ons kantoor contact opnemen.

Technisch beheer

-

Commercieel beheer

-

Administratief beheer

-

COG beheer

-

Maatschappelijk Vastgoed

-

Laatste Nieuws

2e nota van wijziging bij wetsvoorstel modernisering Huurcommissie

19-1-2018

2e nota van wijziging bij het wetsvoorstel tot wijziging van de Uitvoeringswet huurprijzen woonruimte in verband met een verdere modernisering van de Huurcommissie en met de introductie van een verhuurderbijdrage.

 

Lees meer>>

Lees meer

Rechtbank wijst vorderingen Woonbond Inkomensafhankelijke Huurverhoging af

11-1-2018

De Woonbond had medio juli 2017 de Staat, i.c. de Belastingdienst, en ook verhuurders-organisaties Aedes, IVBN en Vastgoed Belang gedaagd. De Woonbond deed dat omdat de Belastingdienst en verhuurders onrechtmatig zouden hebben gehandeld door aan verhuurders ‘inkomensindicaties’ ter beschikking te stellen, waarmee verhuurders de InkomensAfhankelijke Huurverhogingen (IAH’s) door konden voeren. Deze IAH’s zijn bedoeld om het ‘goedkoop scheefwonen’ in gereguleerde huurwoningen te bestrijden; een beleid dat brede instemming in het parlement had gekregen.

De rechtbank Den Haag heeft vandaag alle vorderingen van de Woonbond afgewezen. Volgens de rechtbank is het verstrekken door de Staat van inkomensindicaties en het gebruiken daarvan door verhuurders sinds 1 april 2016 zonder meer in overeenstemming met de wet. Of het verstrekken van inkomensindicaties ook vóór 1 april 2016 in overeenstemming met de wet was, is volgens de rechtbank niet aan de burgerlijke rechter, maar aan de bestuursrechter. 

Lees meer

Geschillencommissie: uitspraak Belastingdienst inzake omzetbelasting

11-1-2018

Naar aanleiding van een boekenonderzoek door de Belastingdienst rondom de aangiften verschuldigde omzetbelasting over de facturen van de Geschillencommissie, heeft de Belastingdienst geoordeeld dat er een prestatie met toegevoegde waarde door de Geschillencommissie wordt geleverd aan de brancheorganisaties. Dit betekend dat de bijdragen die aan de brancheorganisaties in rekening worden gebracht als een vergoeding voor een prestatie zijn aan te merken en dus met BTW moeten worden belast. 


Daarom is de Geschillencommissie verplicht om per 1 januari 2018 de facturen van 21% BTW te voorzien. Met ingang van 1 januari 2018 ontvangen onze leden die aangesloten zijn bij de Geschillencommissie een factuur vermeerderd met 21% omzetbelasting die u zoals gebruikelijk terugvordert bij de Belastingdienst. Dat schreef de Geschillencommissie in onderstaande brief.

Lees meer
498_Banner_mailinglijst.jpg