1037272_shutterstock_459788632-1600px.jpg

Hieronder vindt u de contactgegevens van onze aangesloten leden.

Terug naar overzicht
P.H. Kuijper Makelaardij en Vastgoedmanagement B.V.
Adres H.J.E. Wenckebachweg 75
Postcode 1096 AL
Plaats Amsterdam
Telefoon 020-6631651
Fax 020-6631899
Email makelaardij@phk.nl
Website www.phk.nl
Algemeen
Groot in het professionele, gedetailleerd in de aandacht

Voor diverse eigenaren, van klein tot groot en van onbekend tot toonaangevend, beheren en verhuren wij maar liefst circa 3.500 wooneenheden. Wij zijn dus enerzijds een professionele partij van formaat, anderzijds hebben we de compacte flexibiliteit en loyaliteit die ervoor zorgt dat al uw vragen, wensen en verzoeken direct opvolging krijgen.

Commercieel actief
Naast administratief en technisch beheer, zijn wij ook commercieel actief als het aankomt op vastgoedmanagement. Dit betekent dat wij gedetailleerde marktadviezen voor opdrachtgevers opstellen en deze na akkoord tot in detail uitvoeren, op weg naar een gezonde exploitatie van uw vastgoed.

Ervaren team
Al vele tientallen jaren heeft het zeer ervaren team vastgoedmanagers van P.H. Kuijper Makelaardij en Vastgoedmanagement B.V. kennis en kunde van het professionele beheer van uw Amsterdamse vastgoed.

Actief voor diverse opdrachtgevers
Wij zijn hoofdzakelijk gespecialiseerd in het beheer van woningen, eventueel in combinatie met bedrijfs- en/of kantoorruimten en vooral actief voor institutionele beleggers met een grote vastgoedportefeuille. Wist u dat wij voor Delta Lloyd Vastgoed en Syntrus Achmea Real Estate & Finance al decennialang een vertrouwde partner zijn? En met evenveel inzet doen wij dit werk ook voor particulieren met een portefeuille vanaf 10 woningen.

Veelzijdig met vastgoedmanagement
Geen facet van vastgoedmanagement of P.H. Kuijper Makelaardij en Vastgoedmanagement B.V. staat u ter zijde. Een kleine greep uit de geboden diensten, onder één dak, professioneel, snel, flexibel en loyaal uitgevoerd.

Technische diensten
• Het opstellen van werkprogramma’s voor onder andere schoonmakers en de daarbij behorende controle.
• Het in goede staat houden van het onroerend goed zowel bouwkundig als installatietechnisch.
• De controle op goede uitvoering van de bovengenoemde werkzaamheden en de betaling van de facturen.
• Het opstellen van (meerjaren)begrotingen en de daarmee gepaard gaande budgetbeheersing.
• Het verzorgen van een 24 uur storingsdienst.

Administratieve diensten
• Het verhuren van (woon)ruimte.
• Huurincasso zowel
administratief als ook het daadwerkelijke incasseren.
• Verzorging huurafrekening.
• Afhandeling incassozaken.
• Het verwerken van de bijkomende levering(en) en diensten (servicekosten).
• Het voeren van overleg met vertegenwoordigers van bewonerscommissies.
• Verzorging van diverse rapportages.
• Vastgoedgerelateerde advisering.