Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

RSS feedRSS feed Dé belangenbehartiger voor Vastgoed- en VvE managers in Nederland
Zoek in de ledenlijst
Alle VGM NL leden

Zoek een event

P.H. Kuijper Makelaardij en Vastgoedmanagement B.V.
Adres H.J.E. Wenckebachweg 75
Postcode 1096 AL
Plaats Amsterdam
Telefoon 020-6631651
Fax 020-6631899
Email makelaardij@phk.nl
Website www.phk.nl
Algemeen
Groot in het professionele, gedetailleerd in de aandacht

Voor diverse eigenaren, van klein tot groot en van onbekend tot toonaangevend, beheren en verhuren wij maar liefst circa 3.500 wooneenheden. Wij zijn dus enerzijds een professionele partij van formaat, anderzijds hebben we de compacte flexibiliteit en loyaliteit die ervoor zorgt dat al uw vragen, wensen en verzoeken direct opvolging krijgen.

Commercieel actief
Naast administratief en technisch beheer, zijn wij ook commercieel actief als het aankomt op vastgoedmanagement. Dit betekent dat wij gedetailleerde marktadviezen voor opdrachtgevers opstellen en deze na akkoord tot in detail uitvoeren, op weg naar een gezonde exploitatie van uw vastgoed.

Ervaren team
Al vele tientallen jaren heeft het zeer ervaren team vastgoedmanagers van P.H. Kuijper Makelaardij en Vastgoedmanagement B.V. kennis en kunde van het professionele beheer van uw Amsterdamse vastgoed.

Actief voor diverse opdrachtgevers
Wij zijn hoofdzakelijk gespecialiseerd in het beheer van woningen, eventueel in combinatie met bedrijfs- en/of kantoorruimten en vooral actief voor institutionele beleggers met een grote vastgoedportefeuille. Wist u dat wij voor Delta Lloyd Vastgoed en Syntrus Achmea Real Estate & Finance al decennialang een vertrouwde partner zijn? En met evenveel inzet doen wij dit werk ook voor particulieren met een portefeuille vanaf 10 woningen.

Veelzijdig met vastgoedmanagement
Geen facet van vastgoedmanagement of P.H. Kuijper Makelaardij en Vastgoedmanagement B.V. staat u ter zijde. Een kleine greep uit de geboden diensten, onder één dak, professioneel, snel, flexibel en loyaal uitgevoerd.

Technische diensten
• Het opstellen van werkprogramma’s voor onder andere schoonmakers en de daarbij behorende controle.
• Het in goede staat houden van het onroerend goed zowel bouwkundig als installatietechnisch.
• De controle op goede uitvoering van de bovengenoemde werkzaamheden en de betaling van de facturen.
• Het opstellen van (meerjaren)begrotingen en de daarmee gepaard gaande budgetbeheersing.
• Het verzorgen van een 24 uur storingsdienst.

Administratieve diensten
• Het verhuren van (woon)ruimte.
• Huurincasso zowel
administratief als ook het daadwerkelijke incasseren.
• Verzorging huurafrekening.
• Afhandeling incassozaken.
• Het verwerken van de bijkomende levering(en) en diensten (servicekosten).
• Het voeren van overleg met vertegenwoordigers van bewonerscommissies.
• Verzorging van diverse rapportages.
• Vastgoedgerelateerde advisering.
Specialismen

Woningen beheer

.

Administratief beheer

.

Technisch beheer

.

Commercieel beheer

.

Winkel beheer

.

VvE beheer

.

Laatste Nieuws

ROZ brengt model clausules uit i.v.m. Label C-verplichting Kantoorruimte

23-5-2019

De Raad voor Onroerende Zaken (ROZ) heeft een nieuwe Duurzaamheid/Green lease bepaling vastgesteld voor het ROZ-model Kantoorruimte 2015 in verband met de Label C-verplichting voor kantoren per 1 januari 2023.

 

Deze nieuwe modelclausules kunnen in de bijzondere bepalingen van het contract worden opgenomen en verhuurder en huurder kunnen m.b.t. deze clausules afspraken maken hoe zij op tijd aan de Label C-verplichting voor kantoren kunnen voldoen. Het nieuwe artikel voorziet ook in de informatieplicht energiebesparing waaraan de drijver van een inrichting (huurder of verhuurder) uiterlijk 1 juli 2019 moet voldoen.

 

Voor bovengenoemde documenten verwijzen wij u graag naar de website van de ROZ.

Lees meer

VGM NL BusinessBorrel | PROVADA | 4 juni 16.00 uur - u bent van harte welkom!

20-5-2019
83096_Banner-BusinessBorrel-klein.jpg

Wij nodigen u met veel plezier uit voor een feestelijke borrel op dinsdag 4 juni 2019 van 16.00 tot 18.00 uur op de PROVADA* in de Amsterdam RAI. U en uw collega's zijn van harte welkom op de stand van Cushman & Wakefield (hal 10, stand 11), onze gastheer van dit jaar.

 

2009 - 2019 VGM NL 10 jaar: Wie jarig is trakteert!
VGM NL viert dit jaar haar 10e verjaardag en wie jarig is trakteert! Onder het motto: VGM NL geeft kennis de ruimte! organiseert VGM NL verschillende activiteiten.

 

Maak kans op een LuchtballonVaart
Kom dinsdag 4 juni vóór 17.00 uur uw visitekaartje in de mand doen en maak kans op een unieke ballonvaart. Om 17.15 uur wordt de gelukkige hoogvlieger bekend gemaakt.

 

Het VGM NL bestuur en bureau kijken ernaar uit u dit jaar (weer) te begroeten, samen met u te proosten op ons 10-jarig bestaan en bij te praten over actualiteiten.

Tot ziens op de PROVADA!

 

<< AANMELDEN >>

Lees meer

Persbericht VGM NL: Onderzoek Heyday FM/Solved te beperkt voor representatieve uitspraken

20-5-2019

Nieuwegein, 20 mei 2019 - De bij VGM NL aangesloten vastgoedmanagers herkennen het beeld niet dat – op basis van zeer beperkte respons - wordt geschetst in het bericht over de kwaliteit van de dienstverlening van vastgoedbeheerders aan zakelijke huurders (Heyday FM/Solved, d.d. 16 mei jl.).

De onderzoeksresultaten zijn gebaseerd op de respons van 133 zakelijke huurders. VGM NL leden beheren gezamenlijk 10,8 miljoen m2 commercieel onroerend goed, verdeeld over 1157 winkels, 787 kantoren en 647 bedrijfsruimten, in totaal 2591 zakelijk, over het algemeen tevreden, huurders (bron: VGM NL Database).

 

‘Deze respons op de enquête is, naar onze mening, veel te beperkt om representieve uitspraken op te baseren en is daarmee schadelijk voor de beroepsgroep’, zegt VGM NL directeur Ilse Kaandorp. ‘Daarbij komt dat het niet duidelijk is of het over single tenant of multi tenant gebouwen gaat. Ook kan iedereen de enquête (meerdere keren) invullen, er is niet gericht uitgevraagd. Hierdoor kunnen vraagtekens bij de betrouwbaarheid van het onderzoek worden gezet. Het feit dat er slechts door 133 huurders is gereageerd, terwijl de vragenlijst nog steeds openstaat, geeft aan dat de belangstelling van zakelijke huurders voor deze enquête heel klein is. We weten niet of de specifieke vastgoedmanagers leden zijn van VGM NL. En ook weten we niet over hoeveel veschillende verhurende partijen het werkelijk gaat. Al met al is het onderzoek in onze ogen niet duidelijk genoeg.’

 

Wel vinden wij het als VGM NL – de branchevereniging voor vastgoed- en VvE-managers - jammer dat huurders niet tevreden zijn met de dienstverlening van een aantal beheerders. VGM NL streeft ernaar dat onze leden altijd een hoge dienstverlening verrichten naar hun huurders. De klanttevredenheid van zakelijke huurders wordt regelmatig door zowel vastgoedeigenaren als VGM NL vastgoedmanagers getoetst. Op basis van de informatie uit die klanttevredenheidsonderzoeken worden VGM NL vastgoedmanagers periodiek beoordeeld en wordt de dienstverlening waar noodzakelijk verbeterd.

 

VGM NL staat voor verdere professionalisering van de beroepsgroep door kennis- en datadelen. Onder andere door opleiding en training en in reactie op actuele ontwikkelingen en veranderende wet- en regelgeving. VGM NL leden maken gebruik van modelovereenkomsten en werken volgens de VGM NL Gedragscode. VGM NL is de gesprekspartner voor de politiek en de markt en werkt samen met enommeerde universiteiten en hogescholen op het gebied van onderzoek.

Lees meer
498_Banner_mailinglijst.jpg