VGM NL heeft samen met haar leden het initiatief genomen om de communicatie met woninghuurders te optimaliseren en daarmee de verbinding, de betrokkenheid en de tevredenheid te kunnen verbeteren.
Door via één centrale omgeving met de woninghuurders te communiceren stroomlijnen vastgoedmanagers hun dienstverlening en kunnen huurders optimaal worden geïnformeerd. Door samenwerking aan te gaan maken wij het mogelijk een marktstandaard voor communicatie met huurders op te zetten door middel van een Klantvolgsysteem (KVS).
Voordelen
Samen impact creëren op huurderstevredenheid
- Eigenaren ontzorgen
- Betere kwaliteit door uniforme wijze van werken
- Vergroten van potentiele efficiency in de keten
- Verantwoordelijkheid koppelingen, data en datakwaliteit, bij de vastgoedmanager
- Keuzevrijheid in tools
- Versnelling door gezamenlijke aanpak en kennisdeling
- Gunstige inkoop door grote omvang portefeuilles
- De vastgoedmanager als schakel tussen huurder, eigenaar en leverancier(s)
Sectorafspraken
Alleen voor leden van VGM NL en IVBN
- Samenwerken binnen de sector
- Standaardisatie in de sector
- Marktstandaard voor communicatie met huurders
Interesse? Download snel de sectorafspraken en/of de factsheet:
Sectorafspraken Klantvolgsysteem VGM NL | IVBN Factsheet Klantvolgsysteemof maak een afspraak voor een nadere kennismaking met het platform!