VGM NL heeft samen met haar leden het initiatief genomen om de communicatie met woninghuurders te optimaliseren en daarmee de verbinding, de betrokkenheid en de tevredenheid te kunnen verbeteren.
Samen impact creëren op huurderstevredenheid
Door via één centrale omgeving met de woninghuurders te communiceren stroomlijnen vastgoedmanagers hun dienstverlening en kunnen huurders optimaal worden geïnformeerd. Door samenwerking aan te gaan maken wij het mogelijk een marktstandaard voor communicatie met huurders op te zetten door middel van een Klantvolgsysteem (KVS).
Voordelen
• Eigenaren ontzorgen
• Betere kwaliteit door uniforme wijze van werken
• Vergroten van potentiële efficiency in de keten
• Verantwoordelijkheid koppelingen, data (en datakwaliteit) bij vastgoedmanager
• Keuzevrijheid in tools
• Versnelling door gezamenlijke aanpak en kennisdeling
• Gunstige inkoop door grote omvang portefeuilles
• Vastgoedmanager als schakel tussen huurder, eigenaar en leverancier(s)